Kezdés: A sikeres interjút követően pár napon belül.
A munkavégzés helye: Kisbér (Komárom-Esztergom vármegye)
Főbb feladatok, munkák:
- felelős a raktár beérkező és kimenő áruforgalmának, valamint a készletgazdálkodás irányításáért és az anyaggazdálkodási előírások végrehajtásáért
- időben, teljeskörűen és pontosan regisztrálja a készletnyilvántartásokat, és rendszeresen ellenőrzi, hogy a jelentések összhangban vannak-e a tényleges készlettel
- felelős a napi készletkezelésért, beleértve a készletosztályozást, rakodást, rendszerezést, címkézést és készletütemezést
- szigorúan végrehajtja a készlet átvételi és kiszállítási folyamatokat és követelményeket, és megfelelően, időben kezeli az alapanyag-raktározást, a gyártási anyagkiadást, a késztermék-raktározást, a kiszállítást, valamint az egyéb készletmozgásokat
- felelős a raktári 6S rendszer kialakításáért és kezeléséért
Az álláshoz tartozó elvárások:
- raktározási területén szerzett min. 1-3 év tapasztalat
- minimum középfokú végzettség
- B kategóriás jogosítvány
- MS Office ismeretek (Excel, Word)
- valamilyen vállalatirányítási rendszer használatában tapasztalat
- önálló, precíz és felelősségteljes munkavégzés
- elektromos homlokvillás targoncavezetői jogosítvány